乱七八糟一去不回的事

写之前我想说 这篇是没有重点的文
因为实在懒得去整理自己乱七八糟的思绪
想写什么就写,偶尔想到一些很唯美的句子我也会写在推特。
然后因为都是自己想出来的就想搬过来记录起来。


这几天回了一趟家乡。
严格来说不是我的家乡,是我妈妈的家乡
虽然我不是在那里出生 但是我从小到大这样回去
也拥有了不少的回忆 不少的感情。

我很喜欢阿姨舅舅全部人一起回去 很喜欢那种感觉
我很吵 我很烦 我很欠打 每天吵吵闹闹的
其实我越吵不是越讨厌 而是越喜欢
他们其实都不知道我在很安静的时候才是心里觉得最讨厌的时候。

只有在让自己放心的人面前才会很吵 是这样对吧。


而妈妈阿姨舅舅外婆他们总爱说起他们小时候的事情
其实我真的很喜欢听 但有时听了很多我发现其实我妈妈的青春真的好棒。

那些我没有经历过的事情 那些在青春清单里该干但我全都没干过的事

与其说自己乖 倒不如说自己的青春被狗咬了 LOL
或许不同年代的人干的事情也不同吧但我也真的没干过多少疯狂的事情多少回想起来会让人感叹的事情。 哈哈

因为很喜欢研究照片的关系 一所以上网看到那些青春
有阳光 有沙滩 有笑容 有跳跃 有活力的照片
我也会希望自己可以拍这些照片。
但身边真的没有多少个这些人陪我干这些事。LOL
以后更加没有可能有了。

会这样想是因为,那天舅舅用【形象】两个字敲了敲我的头
其实我也开始发现不能跟朋友好像以前那样疯狂了
大家都会开始学习注意形象而变得斯文变得有形象
不再可以一起大声笑大声吵
或许 人长大了 就要学到这一点。

好吧我承认我还做不到之余 我对于ta们开始学习捍卫的形象
觉得有点 伤心。



我偶尔也会想念那些傻逼傻逼的日子
讨厌一些人讨厌得要死、
爱一些人爱得要死、
为了华乐团累得要生要死、
读书熬夜觉得人生苦逼.....

当我们过着日子的时候,总会只想过好的 不想过不好的
但其实到最后回忆起来的时候
我们不但会想念好的 偶尔也会想念不好的
因为那些不好的 到最后变成回忆的时候也就变成是甜的了。

有时候为了形象而不再那么开心呢 真的值得吗。

其实在家乡跟表妹熬夜上网的时候
我特别喜欢那个从小听到大的,听起来很诡异但却也表示很现实的时钟声。

它仿佛在告诉我认清一点,
 时间就是一分一秒在流逝,不管你在做着什么
开心的不开心的有意义的没有意义的顺心的不顺心的
时间它,依旧这样永不停止的在摧残着我们的生命。
而能够选择的 只在于 你要用什么方式去摧残 。


我想,抱着我的lomo相机 出门一趟。





有时候 我是一个是思想很老的人
我心里的那朵花还没绽放 但有时候我觉得它已死去。







 


我纯粹很想乱写一些东西 麻烦不要说我想太多啦什么的
神烦好吗这句话。


CONVERSATION

2 comments:

Anonymous said...

I'm not sure exactly why but this blog is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?

I'll check back later on and see if the problem still exists.



Feel free to visit my webpage - tampa truck accident lawyer

Anonymous said...

Are you searching released a completely new avocation? May be a different past time over the program? louis vuitton replica bags Must you discover ways to transform an individual's extra time towards an item fruitful? This level of detail has got most of the the right answers everyone try to get related to a lot of likes and dislikes together with tips on how to grant all by yourself a pleasurable distraction. Check out holding an individual's minor past time equipment during see-through sacks or simply packing containers. chanel replica Irrespective of whether everyone benefit from jars, bins, or simply sacks, those clear packing containers will allow you to get the thing you need while not having to carry out every one storage containers pile. fake rolex To hold an individual's equipment planned during the great container, check out operating a path composed of stitching affordable any bag's target to build several segments. fake watches uk Check out day fishing released whenever you are researching for all tranquil past time. You absolutely must have standard water together with day fishing apparatus. replica watches uk Additionally, you'll will need to check out where you stand qualified to pike together with irrespective of whether you might want to search for make it easy for. As you get started on day fishing, you will realize it is actually a good strategy to get off an individual's too-busy daytime.

Back
to top